söndag 15 februari 2009

söndag....

som jag skrivit innan så gillar jag inte söndagar............får någon slags ångest.....vill att det skall va fredag istället.....hela helgen framför sig istället...........maken jobbar och jag har så trist.....orkar inte hitta på nåt heller............barnen väntar oxå.....på att min mamma o raine skall komma.......det skall göra mat ..........kyckling blir det idag.............alltid gött när de kommer o tar över matbiten..........igår vann faktiskt rätt låtar......jag ringde tom o rösta på dem.........
synd man inte kan lyssna på dem ..............men så småningom kommer skivan o den köper vi alltid.............ikväll när barnen somnat skall vi planera lite för framtiden........budget...mm.....mål osv...........som det ser ut nu är det en buffert som hägrar...........vi kan inte slösa o slösa o slösa mer nu.......svångremmen är ett annat ord.........trist men kanske desto roligare att shoppa o slösa när man planerat in det så att säga.............längtar till fredag.......då åker vi till danmark fre till lördag.......skall bli gott o komma bort lite...........har fortfarande sommar o b uppsats ångest........vill veta om när var hur osv jag skall jobba i sommar.............en sak är oxå säker.....maken skall dra ner markant på extrajobbandet..........det tär på allt.........
ha en bra söndag...........ny vecka väntar.................

Inga kommentarer: