måndag 16 februari 2009

måndag...ny vecka.....längtar till helgen hehe

väntar på våren och videung.....

ikväll ska jag intervjua min kära vän n..s dotter.....vi har en uppgift i skolan som skall vara klar till nästa måndag........ikväll skall jag intevjua henne och imorgon skall jag skriva ihop resultatet......är jättetrött fasst vi la oss tidigt igår.............helt sjukt detta vad jag är trött....
fick iallfall en promenad när jag lämna barnen .........nu skall jag försöka få tummen ur och gå o sätta mig i soffan och läsa.......har massa massa o läsa..........vet inte hur man skall hinna allt.......
men iallfall så är det lungt o skönt här hemma och efter jag ätit lunch sen så tänker jag sova ett par timmar..............det är jag värd...........så jag är pigg o redo när jag ska åka iväg ikväll.........
hoppas hon svarar lite roligt så jag får ngt att skriva om då............är inte så avancerat men känns ändå lite pirrigt .,men det går nog bra............i övrigt så fick vi en lapp från bovista idag....renoveringen dröjer...........jag tänker som så att det kan kvitta för mig.......bara bra om det är billigt o bo här så länge man läser.........men husen ser fallfärdiga ut.......snacka om socioekonomiskt låginkomst tagar hemskt område.............men okej.....inne är det inte så pjåkigt...men det beror la på vad man jämför med..............men man har det rätt bra ändå...

Inga kommentarer: