torsdag 5 februari 2009

Jakten har börjat

ute på hönö i somras...... Men denna sommaren blir det inget sol och bad inte.....för nu skall det letas sommarjobb här........har just skickat iväg min första ansökan.........har även ringt en annan chef men hon ville jag skulle återkomma i början av mars..........så ngt borde jag nog hitta så småningom..helst skall det vara lite utvecklande och spännande...........skulle kanske kunna jobba på mitt gamla jobb men det känns inte som jag vill det...........därför jag sluta ju...liksom......så nu letar jag förbrilt.........är lite seg idag så jag hoppar över föreläsningen i eftermiddag...dumt o lägga en tid så på em...som gjort för o skobba..............istället så åker nog jag o maken o handlar då han är ledig idag.............men vi skall även plugga lite oxå ...ehhhh
ta den om vargen oxå................snön fick inte ligga kvar inte...tänk det visste jag ju...........jaja....nej nu väntar shopping o annat................

Inga kommentarer: