onsdag 25 februari 2009

Hjälp ångest....flytta eller inte.....hua

O då har det hänt...har fått erbjudande på lägenhet........tänk om vi kunde få den.....en stor härlig 4a på 106 kvadrat.....nytapetserat o målat o fräscht......kruxet.........nr ett.......hyran.,...urk 8200 kr.............3000 mer än idag.........krux två......dubbla hyror i två månader...summa.....10500-....krux n r tre.........vem fan orkar hjälpa oss o flytta femte gången på fem år...............snyft......okej....imorgon bitti skall vi iallfall åka o titta på den.........jo föresten det är uteplats oxå.................allt som jag drömt om.......eget sovrum.........två toaletter.......UNDERBART.........OCH UTEPLATS..........nära till natur...svartemosse......nära till affär....ca 300m....500 m till spårvagnen......ungefär samma till dagmamman...........meninte lika mkt backar..................kruxet är om vi har råd nu när jag studerar och sommarjobb änsålänge saknas............okej får ta första bästa .......för jag måste ha denna som det känns nu...........men vi är inte ensamma om att kolla på den så även om allt det jag ovan nämt löser sig så kanske vi inte är de som får den....................hua va jobbigt det blev nu...........men detta är prexis vad jag behöver just nu i livet känner jag.................om det känns rätt imorgon när vi ska kolla på den..............jösses vad jag känner mig stressad nu...................vill vill vill vill...........eller........jo jag tror det faktiskt..............i övrigt är jag trött o är inte ensam .............har varit på kurs men vi sluta tidigare så det var skitskönt..........nu kommer huvudet snurra av planer o drömma kring ett ev nytt boende................va jobbigt det blev pust

1 kommentar:

Saga sa...

GRATTIS, hur ni än väljer!