torsdag 19 februari 2009

Danmark imorgon....

så va torsdagen över...........åkte bilen långt i snön.....enda hem till s........kul o se hur hon o familjen sin bor......nice............men snacka om jag känner jag har sommarkörkort.........bilen slirar på i snön..........lite nostalgi tripp till först en blomsteraffär jag tycker har det mesta i bollebygd.......sen så..........på tillbakavägen hem va jag inne på hemköp i bollebygd ..de har så mkt gött där.........nostalgi........pizzerian i bolle har en så god pizza ...tur jag har en god vän kvar där............oj just som jag pratar nu ligger en lastbil där i bolle............jösses vilket sammanträffande.........i höjd med bollenkullen o statiol där omdirigeras trafiken...läskigt det sades just som jag skrev detta..............urk............alltså sonen lyssnar på sportradion o jag sitter här och skriver detta då avbryts liksom sändningen av detta som jag typ skriver om............urk o jag skriver ju oxå om hur jobbigt det är o köra..........snacka om sammanträffande..............ja jösses.....blir mållös......iallfall.............nu skall jag sova.............upp tidigt o packa osv......imorgon åker hela familjen till danmark.....åter på lördag.................cu...

Inga kommentarer: