lördag 21 februari 2009

Damnark igår snöyra idag....

att klättra upp för kanor o åka hela dagen är jättekul ojätte jobbigt.........
o nu är jag typ helt slut gårdagen börja typ sex....upp o packa o göra sig ordning för resan till danmark...barnen visste inte att mormor oxå skulle med så det blev surprise nr ett på båten...............sen så sa min son danne en så rolig sak.......det kom en kille med blåställ.........han bara typ sa.........amendö..va gör han då.........vad å roy o roger...........det roliga va att han såg ut som en av dem.......jag måsta ha skrattat för en månad......ja dock han som vi skratta åt va inte kvar........men det lät så himla kul.................saken är att danne var en av de två på julspelet......dem var bäst av alla när dom sjöng roy o roger........så det var verkligen så att han såg ut som det...........jaja.....båtresan gick bra......barnen hade fullt upp o va typ redan trötta när vi anlände fredrikshamn...........vi checka in o sen gick vi till ett ställe jag varit på förut.....jerrys de har egen öl........inte min smak o lite annat gott på menyn.........vi blev mätta o belåtna.......sen tillbax. o svida om till badkläder........bada la någon timme........barnen tyckte det var kallt...........jag med..........sen hem o sova lite...........väcka kidsen o sen ner o äta buffe på hotellet.......surprise...........den ingick............så där spara vi la 800 kr.................sen blev det knattedisco..helt rätt låtar för mig.........rocka loss med barnen....så kul.......de va så himla dasanta.........o vi som aldrig gjort det innan de va som om de aldrig gjort annat........nog som fotografen upplevde oxå....det var så kul.............sen la vi la oss 22.30................men kidsen vakna ändå 5.50 dom e som små klockor.................frukosten va god........jo föresten ...vi va sååååååå smarta så vi hade teningen på vid avresan.............bilen dog..........tur kom assistansen......sen va man orolig hela resan att bilen inte skulle starta men det gjorde den.............o idag hade vi alla ställt in oss på att båten skulle gå 10.50 men det var ju för sjutton 11.50......så vi åkte en sväng......först mot skagen sen mot aalborg...........danmark e dejligt.........va även på havnesuper............köpte mig en 3l vin ......sen på båten så va det full rejs igen.................sen melodifestivalen på detta.............mollys låt finns det drag av från whitneys låte i have nothing .........sen hon det där maja...hennes låte hade lite ledins låt ..hollywood över sig.......i övrigt så gilla jag grekiska låten ......den som internationella juryn utsåg........den va bra................så i globen blir det sketasvårt.............nu ska jag sova...barnen vaknar la vid 6 som vanligt..........kortet är inte från danmark det är från vårt favo ställe o bada på nämligen borås..........hej svejs

Inga kommentarer: