onsdag 4 februari 2009

FALLING DOWN

knepig byggnad vi såg på gran canaria...det är så det skall vara men det ser skumt ut...ibland är saker och ting en illusion i livet............. denna dag hade prexis den utgång som jag tänkt.....
ute snöar det och det får gärna bli tillräckligt så barnen kan åka pulka men sen räcker det tycker jag nog...............såg en film idag igen då på manskursen............den sågs med nya glasögon.....man har mkt mer glasögon i bagaget nowdays.............åtminstone skärpan på dem............väldigt bra film och genomtänkt........tolkning kan ske på många sätt.......otroligt givande dock med alla begrepp man lär sig denna kurs.............fick ett par skor idag.........kunde inte ha dem....tyvärr så jag får passa vidare dem...........snyft..........jaja........vad är en bal på slottet.............fnyser.......
imorgon skall jag skobba...........orkar inte gå till skolan..........skall läsa lite hemma istället och umgås med maken som är ledig...........imorgon skall han följa m till psykologen..........
i övrigt så känns det lite deppigt idag..........lite tungrot.............men men........det ordnar sig.......förkylningen hänger i sig..............just nu är amanda o maken iväg o amanda skall testa gymnastik.......jag skall ha middagen klar till de kommer vid ca 18.15......lax blir det idag....skönt vi inte behöver stressa imorgon bitti..............ha en bra lillördag

Inga kommentarer: