måndag 2 februari 2009

söndagspromenad o sovmåndag

Igår så tog hela familjen en matsäck med sig bestående av varm choklad och mackor.........ut i det soliga kyliga vädret...........vi gick ett varv runt svartemosse och fika på vägen.........barnen klättra i berg o träd och alla frös vi mot slutet...............in i en varm bil o sen en liten rundtur........vi åkte till olofstorp för o kolla på ett område de håller på att bygga .......mest på skojs skull..........inget för mig oss...............namnet på min blogg skall göra mig påmind om vad som gäller i tid och otid.......jag vet egentligen var jag hör hemma även om jag inte trivs just här o nu i detta området..............en villa en villa vill jag ha tralallallaallaaaaaaaaaaaaaa.............kan man vinna en idag????? iallfall så kanske det var den härligt uppfriskande promenaden som gottade till halsen lite extra.............frös som attans i morse.................somna om när maken o barnen gått.........skulle egenligen gjort sånt där cellprov idag men jag orka inte ur sängen .........12.30 blev klockan innan jag kröp ur sängen...........så e det närman är sjuk..........mamma ringde dock o väckte mig en sväng vid 9.........honville med till danmark så hon skulle boka till sig i em.......bra då får vi lite hjälp med barnen kanske oxå.................ute är det soligt men idag låter jag mig inte luras ut........tänker vara inne idag.........har nu läst ut en bok av tio typ o det är ju alltid ngt...........nu väntar en dusch o sen skall jag läsa i bok nr två.......makuliniteter osv.............blir nog skitbra.........skall be mannen att lägga in bilderna ikväll så man har lite nya till bloggen osv............time for a shower...........a wake up sådan kanske.................

1 kommentar:

Saga sa...

Stackare! Du har ju varit sjuk mycket i höst!!! KRYA på dig, det lät mysigt med eran söndagsutflykt dock =)