fredag 6 februari 2009

fredag o ångest inför b uppsatspartner

all inclusive på gran canaria ..prova alla sorter..dvs en i tre storlekar hehe ler okej.........så går det när man inte är med helt enkelt.........jag som trodde att man skulle bli ihoparad men någon att skriva med..........alla andra verkar ha vetat o parat ihop sig........så nu står jag med skägget i brevlådan eller.............vill absolut inte uppleva känslan av att jobba med någon som det inte funkar ihop med osv...........men så måste det såklart inte alls bli.........men eftersom jag har lite kontrollbehov ..........så känns det lite ovisst.........just här och nu.....men jag vet att det kommer ordna sig.................ödet..........ville helt enkelt så.....i viss mån kanman kanske styra det o vem vet det kanske va så att jag gjort det ändå..............för nog är det så att jag kommer att hitta någon o då blir det säkert kanon................om en stund kommer sonen......sen skall maken o barnen hämtas.........sen blir det lite mysfredag..........men vädret är grått o blaskigt..........då blir jag alltid lite så där småseg deppig liknande...........dock så är det okej.......kaffe o pralin väntar.................n ringde...hade gärna träffat henne ikväll..........hon behöver någon att prata med o komma hemifrån lite..........men ikväll va inte bra........men vi ska ju ses med barnen på tisdag o luncha.........hoppas hon blev lite piggare efter sin tupplur nu då.............full fart mot helgen då

Inga kommentarer: