söndag 8 februari 2009

söndag o sen måndag

sommarlängtan
väldigt populärt här hemma o fråga vilken dag det är o sen vilken som kommer sen o sen o sen o sen............svårt det där o fatta när man inte är så stor.............tjatigt..........ja lördag är ju den dag som barnen tycks vilja veta när den kommer hela tiden.......undrar varför..........sitter här nu o e helt slut.............så trött .............för en stund sedan vakna amanda o hade ont i örat o va ledsen såklart.........alvedon näsdroppar o en halvtimme gos i soffan...........prova o lägga henne igen........imorgon är maken ledig så han får ta o gå med henne till vårdcentralen då...........jag skall till skolan hela dagen........m får gå till dagmamman som planerat................idag har jag varit så trött o grinig.........om jag inte haft spiral och därmed utebliven mens så hade detta varit den stora jobbiga mensdagen........sur irriterad............nästan gråtfärdig...........men jag kämpa o gjorde korv i ugnen o hemmalagat mos till lunchen..........sen var jag ute lite med barnen men de frös o ville in............bra för det ville jag oxå...............sen så gjorde jag pizza till kvällen..............så jag har gjort det jag bör göra........(maken han jobbar )........nu vill jag gå o sova o det tänker jag göra..........skönt jag börjar först 10 imorgon..........natti natti........HATAR SÖNDAGAR.

Inga kommentarer: