fredag 13 februari 2009

Fredag...kallt o rimfrost på träden nice

rimfrost är så vackert.....o sol o svinkallt....7.5 minus när jag åkte vid 9 för att lämna barnen hos dagmamman............sen åkte jag o handla lite..............nu skall jag fixa lite här hemma.....äta lite lunch............sen skall jag läsa läsa läsa läsa.....har massa o läsa............. är så trött..........irriterad.......stingslig..............men det är soligt så ngt bättre humör blev jag på nu......fick lite kaffe i mig oxå...........imorgon är det happy valentine...........vår femårsdag imorgon..........men vi ska inte göra ngt direkt........vara hemma....städa....tvätta.........blir lite gott o äta till kvällen o sen måste jag så klart se på schlagerfestivalen.........ett måste som sagt......
men det blir en solig helg enligt vädret igår och det är ju uppiggande ..........simsalabim så är det vår..............full fart mot helgen.........skål

1 kommentar:

Saga sa...

Hej! Jag har ju struma oh B 12 brist så jag har fått injektioner för några år sen och sen gått ner till tabletter. Jag visste att det inte skulle hålla så länge men så trodde jag att det har varit allt detta med L och mycket i skolan. Det var inte det att jag var så trött men har känt mig nästan deppig [du vet] men som sagt, trodde att det var psykiskt. var hos läkaren och fick göra psyk tester vilket inte visade på nåt men så ville hon ta järn prover för jag har haft lågt i typ jämt =) och då visade det på det! Nu blir det gastroskopi för att se om magbalansen ändrats sen sist *bläh*

Visst är trädet fint!!! KRAM