söndag 22 november 2009

söndagsmys med mammsen

hon va inte så lätt och övertala men jag övertala henne ändå......hon ville absolut inte gå utanför dörren.......men okej det vill ju inte jag heller knappt när jag ser ut.......men jag vet att efteråt kommer vi båda va lyriska och såååååååå nöjda med oss själva........eller......vi får se...........dagen söndag......igår lämna vi barnen i tjällmo hos farmor och farfar.............vi kände att vi behöver lite avlastning.......maken jobbar idag så då tänkte jag att jag likaväl kan umgås med mamma..............har ju veltat se mj this is it nu ett tag och tyckte liksom att jag ville se den med mamma då vi båda har många fina minnen med denne artist.................mamma som lyssna mycket på jacksson five med pappsen.......vi kommer nog båda tjuta en del men det får gå..............efter har jag tänkt att ta med mig mamma till taras som ju är en turkisk resturang och hon äääälskar lamm och älskar turkiet.................därför tycker jag att hon skall me dit och njuta idag................skall ringa om en stund och boka bord och hoppas hoppas det finns...........för det är en poppis resturang................har inte ro att läsa men jag skall försöka hinna göra det en liten stund innan jag ger mig iväg.......men något säger mig att jag inte kan få till det idag med läsningen......har inte ro....................jag vill så mycket..............passa på nu när man kan utan kidsen hemma.....................men jag ska läsa................fasst nog inte idag hehe........imorgon vill jag träffa en vän ..hon kan bara ses på måndagkvällar...............hoppas hon kan........för sen hinner vi nog inte ses iår..................december är fullbokat.........japp ser fram emot en mys söndag med mamma................................fridens som någon brukar skriva..........

1 kommentar:

Tove. sa...

gott med turkiskt!! hoppas helgen varit fin. kram.