fredag 27 november 2009

Fredag....

sol sol sol sol sol vill ha vill ha vill ha
då har snart den barnlediga veckan lidit mot sitt slut......har hunnit o sova en hel del...läsa lite.....softa mycket.....ätit massa gott............osv........idag kommer sonen så det blir lite mer liv i luckan......har varit så tyst.......ganska skönt men vi saknar ju såklart våra ögonstenar..........ikväll skall jag göra favorit i repris.............parmaskinka med ruccola till förrätt och fläskfile med portvinsås till huvudrätt...............mums..............idol blir det oxå...........missa ju förra fredagen då jag var på liseberg och femkampa...........kul va det oxå.........annars så har jag lite ågren för att jag inte orka ta mig upp idag och gå på lss föreläsningen............men jag hoppas på att kunna utreda bra ändå.............tänkte läsa lite nu om en stund............men först äta lite marinerad torsk med jasminris................sonen o jag skall iväg sen i em o han ska slinga håret för första gången......får se hur det blir då...............maken jobbar och sen ska han hämta bilen som är inne på lagning..........vindrutetorkaren bak funkar inte så nu hoppas jag vi kan få den fixad utan att bli ruinerade...............imorgon lördag väntar sovmorgon..........d skall på hockey med ricco och jag o sonen får väl hitta på nåt skojigt då under tiden.............kanske biobesök eller nåt...........

beror på hur seg man är efter kvällens orgier ......hehe.....skämt o sido................vårdbidragsansökan är nu klar att skickas in........håller tummarna.............nä nu skall jag äta lite lunch....................solen titta fram innan........saknar dig du underbara............

Inga kommentarer: