tisdag 10 november 2009

Min dag

idag är det ego mig dag..........har varit hos frissan i två timmar typ....fixat brynen och håret.........mycket nöjd med resultatet............det roliga var att vi kom på det tillsammans och att jag inte köpte det första två sakerna hon sa........nöjd tillslut iallfall..............när jag kom hem gjorde jag en pastasås med tonfisk.......experiment.........skitgott.................fräste en rödlök.....sen soltorkade tomater........pizzakrydda...svartpeppar och salt...........citronsaft från en halv citron.....knappt...........sen lite tomatpure..........snabbt i med en burk tonfisk som legat i olja och lite matgr 4 procent och lite fraiche 5 procent......flingsalt....sen pasta då o lite god riven parmesan.............gud så gott det blev......................mummma.................nu väntar kaffe och en lite mörk chokladbit..................sen skall jag göra mig i ordning och sen åka in till stan och möta c.................vi skall äta på taras .................det blir andra gången jag går dit............skall ta med maken och mamma dit oxå sen framöver................idag får jag se om det blir något lättare ändå.........mätt efter lunchen...............ute är det riktigt november trist.............det kan jag ta en sån här dag............min dag...min ego dag...................................-))

Inga kommentarer: