onsdag 4 november 2009

November forts

som sagt....skall hitta ljuspunkter .......idag är det ju faktiskt gustav adolfs dagen va..........hehe.........planerar att köpa lite bakelser till efter middagen.........överaska familjen..............om en stund skall jag lämna kidsen hos dagmamman...........sen skall jag hem och läsa................tar sen en liten paus och åker ut och shoppar lite....................sen skall jag läsa vidare och sen är det väl em o dags o hämta hem barnen.....................igår tog maken vaccinet och han har haft rätt ont i sin arm..............vi har bestämt att vaccinera de små nästa torsdag då de har dropin.....................jag har oxå tänkt vaccinera mig.........skall se vad mamma säger om detta med riskgrupp.......är ju överviktig...........har mailat henne........hoppas jag kan ta den typ idag då jag ju har tid.................
nästa vecka blir jag borta torsdagen från skolan då bnk väntar och då vi tänker vaccinera barnen..........orka ha samtal i skolan när man har fått diagnosen............skulle inte tro det......................det kom någon snöflinga nyss..................lite snö kan ju va mysigt.....................men vindrutetorkaren bak har gått sönder och då är det inte kul med ruggigt väder...............har inte fått tid förrän den 27e att fixa till detta......................typiskt........extra utgifter........................tur man har kort......har bokat in frissan nästa vecka.....middag med c nästa vecka....sen har jag fotvård oxå om några veckor...lite att se fram emot alltså.................nej nu skall jag åka och lämna de små till dagmamman............kram

1 kommentar:

Tove. sa...

Tror också på att hitta ljuspunkter i november, man kan tända en massa ljus (klyschigt men bra) och dricka mycket the!! :) Kram!