torsdag 12 november 2009

Plan B

är det något jag lärt mig i livet är det just det...att ha en plan b......planen b idag blev att eftersom en liten pojk fick feber inatt så blev det inte alls som det var tänkt idag.............båda barnen hemma från dagmamman.............maken iväg till bnk för att få resultatet av utredningen......marucs han har..........kort och gott han har" autismliknande tillstånd".........så nu startar en lång kamp......kampen om rättighet till ett normalt liv.......vad det nu är..............livet är orättvist men nu får man göra så gott man kan......igen............det var ingen överaskning.....men det gör förbannat ont............för jag vill mina barn det bästa.............å det skall dom få............allt efter förmåga..............har redan kontaktat en gammal kollega som visar sig vara ordförande för autismföreningen........ett sånt sammanträffande................ödet kanske...............så nu väntar massa arbete.........sorg jag känner sorg...........förbered er världen för en skitjobbig och krävande mor...................

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Så jobbigt! En stor kram till er!

Tove. sa...

Tänker på dig och din familj, du vet vart vi finns hela gruppen vågar jag säga :) Kram!

Linda! sa...

tänker på er.. Kram