söndag 15 november 2009

söndag och mer sjukdom

nu har amanda fått feber...dock är hon okej.......men glödhet i morse........just nu är de ute för första gången idag för att inta lite frisk luft.........ingen dagmamma imorgon heller...........tur att maken är ledig.........men på tisdag får vi hoppas båda är krya ..........kan inte vara borta från skolan....suck......själv har jag magont..............magknip...kass i magen helt enkelt.........har legat o vilat lite och har fortfarande ont.............mår inte illa men .........annat............en skittråkig söndag o maken jobbar kväll.................sonen har varit och bowlat för första gången...........tävlat..de vann....kul..............kul att han nu har två saker han tycker om att göra.............fotbollen och bowling..............orkar inget idag känner jag.............behöver läsa oxå.......suck................men idag lägger jag mig nog när barnen lägger sig..........är totalt trött och orkeslös................maken sa i morse att han behöver en solsemester............jag med.............synd att det saknas så där trettiotusen till det då.................inte lär man vinna något heller...............men men...............det var ju bara två månader sedan vi va iväg................men ändå längtar man nu i november när allt är så himla grått...............gnäll gnäll...idag är det gnälligt här.............:-(

2 kommentarer:

Tove. sa...

ibland är det allt på en gång! du är stark (och det är okej att vara/visa sig svag) och jag tror på dig! kram

Linda! sa...

Ja vad ska man säga..NOVEMBER :-) inte lätt att hålla humöret uppe denna trista, tråkiga månad.
Kram