tisdag 3 november 2009

ryggont och ruggigt

känner mig helt slut....la mig vid sju igår och gick upp sju idag.....ändå känner jag mig trött...............värktabletter och insmorning med voltaren.............knäckte till ryggslutet igår och har lite småont................stel efter natten men okej........skall inte göra många knop idag utan försöka vila och läsa lite...........men jag är nästan för trött för att läsa............men en timme eller två ska jag försöka iallafall..............har inte läst på över en vecka och det håller inte................idag skulle jag fått gå ut och käka men det blev förflyttat till nästa tisdag......typiskt.............men men...............kanske lika bra........om 9 dagar skall vi till bnk för m...s resultat...blandade känslor...............men jag vet ju att det finns ett problem så det är väl lika bra o få veta vad...............men samtidigt så är det inte roligt.......................två barn med funktionshinder........o så läser man om hur de har svårt med o tex komma ut i jobb osv...........men jag får ta det som det kommer som jag gjort hittills vilket funker för mig.............medveten är jag iallfall och förnekar inte fakta som ju kan va lätt............ångest är något jag får leva med ibland är den dock lite starkare än vad jag orkar hantera............men jag får försöka klara det oxå..............jag tar en dag i taget orkar inte annat............idag blir en lugn dag i soffan och mys hemma.............det bästa som finns.............bara vara själv och slappa................även om man är en social varelse så är ensamheten inte dum ibland......................OBS IBLAND......nu måste jag börja läsa ..kan inte sitta här hela dagen.......

Inga kommentarer: