söndag 1 november 2009

1 november

ville bara klarlägga att den jobbigaste månaden på hela året har börjat.....tycker den är..kall....trist...grå......o allmänt blööö.....kanske vi får några soliga dagar och kanske man kan hitta på lite mysiga saker så den blir lättare att uthärda...............mys med vänner och mycket tända ljus............glada färger och ombonat hemma..............då kanske jag uthärdar..............om jag hade pengar hade jag direkt bokat en resa till värmen utan och blinka......................brukar bli riktigt trött denna tiden på året...............sover många timmar och är ändå trött...............får försöka gå ut lite varje dag och få ljuset som ändå finns där bakom molnen.................annars så är jag alena hemma idag med två busfrön.........som faktiskt varit ute nästan hela dagen..................ja dom har varit ute i fyra timmar nu förutom den kvarten dom va inne och åt lunch............de har hittat två kompisar som kanske är något att ha.............vore kul om dom börja få lite stadiga vänner att leka med.................skulle vara kul ............vi får se......................m har ju lite svårt med det sociala samspelet vilket ju kan vara ett problem i sig....................dock verkar de ha kul ute nu..................kikar till dom jätteofta..........just nu gungar dom..................får se när dom vill ha sitt mellanmål.....................riktigt kul att dom har roligt ute.............uppmuntrar dem att gå ut både för middag och eftermiddag ...............själv så har jag fixat och donat härhemma med allt plock som är.......tvättat har man gjort med...tre maskiner hittills.........på tisdag ser jag fram emot att gå ut och äta med en väninna........och 20 e november är det femkamp som gäller.................en god vän får sin bebis 25 nov.....kejsarsnitt.............så lite händer dock i november.......................men jag får boka in lite fler roliga saker.............skall ta och boka fotvård som jag fick på bröllopsdagen........pyssla om mina gamla fötter får de stackarna göra................sen bara måste jag gå och klippa mig......det börjar bli akut här nu........................annars så är det en lång söndag och jag längtar tills jag kan krypa ner i soffan ikväll......................

Inga kommentarer: