torsdag 19 november 2009

Fredag.........

äntligen fredag..har längtat lite.......idag väntar videouppspelning på fm...sen så väntar det lite gruppjobb........sen sen sen.........blir det att äta gött och umgås och dricka bärs och femkampa på liseberg med kursare.......skall bli skitkul........men det kommer regna på oss......lika bra och lägga pengar på en regncape direkt kanske.............det retar mig att jag inte har inträdet gratis ...kostar la närmare en hundring nu för tiden........det blir mitt andra besök i år på liseberg........första va gratis så det hade inte lönat sig med ett årskort i år..............tycker det är så pinsamt att se sig själv på bild och jag tycker det känns urbota jobbigt att inte veta hur man ser ut riktigt............men men.................tur man känner sig trygg med gruppen ..klassen.........iallafall..............får se vilka sanningar som kommer fram på fyllan ikväll........då får man nog veta lite mer hehe...............nej nu dags o fixa till sig och dra ut i novemberregnet................fotvården igår va sådär...det var skönt men hon var lite hårdhänt............oj o drog i allt hon kunde med vassa verktyg.....jag blödde som fan............tyckte nog inte att jag vill gå till henne nästa gång........men nästa gång vill jag nog ha en ansiktsbehandling faktiskt............LER...

Inga kommentarer: