måndag 1 februari 2010

krasslig

igår när jag kom hem från praktiken så blev jag helt slut och la mig vid 18 sen kom jag upp första vid halv två inatt för o tvätta av smink och borsta tänderna........kände mig varm och värk i hela kroppen.............vakna imorse och klara inte av att stiga upp då heller utan först vid åtta när jag va tvungen o maila handledarna om att jag inte kommer lydde kroppen mig..........helt sjukt hur matt jag känt mig...............nu efter två muggar kaffe känner jag mig sådär......skall göra mig lite frukost o sen bädda ner mig................skall försöka vila idag  hela dagen så kanske man mår bättre tills imorgon............annars så hade vi träff med k från hjällbo bibban igår och skall ju starta upp en mammagrupp där om en vecka..............det kommer bli kul o lite nervöst..............men det löser sig.................annars trivs jag bra på praktiken men igår va jag låg o det hade nog med att jag va på väg o bli sjuk o göra..........idag skulle vi skicka ut massa brev och jag hoppas ida får gjort lite idag........................annars så är det verkligen jobbigt o jobba mån tom fredag........inte min grej riktigt.........men kanske jag vänjer mig..............kanske..................är ännu inte där på långa vägar dock.....................vill bli lite pigg nu................ser inte fram emot helgen för d skall jobba o då får ja dra hela tunga lasset här hemma..........simskolan startar ju på lördag och det är ju inte heller så kul då mamma inte egentligen vill med................just nu känns en pool o ett badhus minst lockande av allt faktiskt.............men förhoppnigsvis är jag bättre tills på lördag............................

Inga kommentarer: