lördag 13 februari 2010

lördag och schalger

jaha då va det lördag igen då........veckorna tycks liksom rusa iväg o man orkar inte mkt mer än o jobba o va hemma med familjen......skittrist men oxå en tid som bara är nu tänker jag mig........har fått kortat ner min praktik tre ggr per vecka med en timma vilket är som natt o dag i skillnad för det som är hemma på em.........skönt..........kommer därmed att förlänga praktiken en vecka som det är tänkt nu vilket inte gör mig något då jag hoppas dels fortsätta där som sommarvikarie efter och om inte så får jag en vecka till på mig att lära mig treserva dvs det nya datasystemet som startar from 17 maj..............gött...........trivs forfarande super på praktiken och har gjort klart praktikkontraktet och fick beröm av min handledare för ett välskrivet sådant............sen så hade vi ett möte jag var med på och antecknade och fick skriva in i det som kallas löpet där allt väsentligt skall stå med.............hade slått huvudet på spik där och fick även här betyget välskrivet..............blir så glad..............hon mena på att det gillar hon och det känns faktiskt riktigt kul o få såna betyg...............o så kul jag fått med det viktiga oxå................brådar bra inför framtiden..............framöver blir det att börja med o utreda mer..........o fatta beslut och sånt är det som blir framöver........nästa vecka börjar skicket................så nu blir det mkt framför datorn och lära sig det........................som sagt en toppen praktik plats och jag kommer ha med mig så mkt när jag gjort klart den......................i övrigt så har vi varit på simskolan idag och det gick skitbra...........barnen kan hoppa i från kanten.......vända sig om själva och simma ...ja ta sig tebax till kanten.............va duktiga dom är..............allt under vatten..........för på denna simskola lär man sig krowla...ej vanligt sim........så nu skall vi ta och köpa simglasögon för våra kids är riktiga under vatten barn..................annars så ser jag fram emot kvällens schlager och hejar på dogge.......och co............träffa en av killarna där på mixgården..en från andra generationen.............han koka kaffe till oss o bad oss heja ..klart vi skall göra så ikväll..............sen va det rätt kul att en av mina handledare kände en av deltagarna oxå........så två ikväll som man får heja extra på.......OM DOM E BRA............nej nu skall jag se om jag kan hinna gå in på aftonbladet o tjuvlyssna lite innan det börjar.......................ha en bra helg alla kram

Inga kommentarer: