fredag 5 februari 2010

väl godkänd på tentan o lite annat ...

igår va jag lycklig...jag behöver inte göra om eller snarare kompletera tentan.....underbart.......fick tom VG...något jag inte ens i min vildaste fantasi kunnat dröma om......desutom gjorde jag den verkligen helt själv utan o diskutera något med någon .......ännu mer stolt.........jag har fattat detta nu.........ler...........sen så kan jag säga som så att två mycket bra besked trillat ner idag som gör att vi kanske kan umgås en del mer i familjen.......något som är önskvärt............igår tog jag även beslutet att försöka korta ner mina dagar på praktiken för som det är nu är det ohållbart för min stackars man som får dra hela det tunga lasset..........o med ett funktionshindrat barn med autism svårigheter är det inte lätt o va överallt ensam...............jag hoppas skolan kan gå med på det och att jag ev kan förlänga praktiken någon vecka.................som det ser ut nu ser det iallfall lite ljust ut..........tack min kära man för allt slit............;-))) det löna sig.......förhoppningsvis................nej idag har varit en bra dag..............tog desutom ledigt idag för o vila mig och återhämta mig efter min lilla miniinfluensa eller va det nu va...................jag hoppas jag skall va lite piggare framöver för de veckorna som praktiken pågått har jag varit halvdöd.............imorgon börjar simskolan för barnen och eftersom maken jobbar hela helgen så skall mamma följa med.................imorgon börjar schlagern desutom.......älskar schlaaaaaaaaaaager..................jiha........glad:-))))))

1 kommentar:

Tove. sa...

Grattis till VG:t, har vi inte sagt att du är smart kanske? :) Låter väl vettigt att korta ner dagarna så du hinner med familjen mera. Hoppas att det går bra med allt kring barnen. Ja, vi får ses snart tycker jag. Kramar!