fredag 19 februari 2010

fredag

i vanliga fall brukar jag tycka det är kul med fredagar.....men inte denna fredag för jag har varit hemma från praktiken hela veckan för att kurera mig........förkylning....maken oxå han har varit hemma oxå.......pigga barn iallfall men dom blir la sjuka nästa vecka ........negativ är jag idag.........ute snöar det och snöar o snöar.............är skittrött på snö nu .....jag längtar så efter solen att jag snart gör något dumt............bara drar iväg typ...............men nej det går inte......men lust har jag allt........igår fick jag ett brev på posten.........tydligen dog min farmor i oktober och nu fick jag kallelse till bouppteckning som äger rum nästa vecka i självaste finland.............så jag kommer naturligtvis att inte vara med..............dock undrar jag om hon hade några tillgångar vilket jag tvivlar på.............men jag hade velat ha lite minnen såsom kort om det finns på pappa......men jag har ingen kontakt med någon släkting på pappas sida så det är bara o glömma.............synd......känns lite konstigt att farmor är död.........har inte sett henne sen pappas begravning som var för nästan 20 år sedan............hon blev nog långt över 80 då.........mm.......jag har inte träffat henne så  många ggr i mitt liv så jag kan inte heller sakna henne då..........men samtidigt känns det lite vemodigt ändå.............jaja..........annars så börjar min förkylning ge med sig .....tack och lov............däremot vet jag inte om jag är så sugen på att gå till simskolan imorgon med barnen och frysa och hålla på o bada ..............jag är himla trött på att vara sjuk nu och har inte tid o vara det med om jag inte skall praktisera hela sommaren oxå.........................suck........jaja......har köpt färdig pizza deg som jag skall göra pizzor av sen ikväll...........blir en med skinka och en med lite annat gött till mig................:-)) imorgon är det sclager igen och denna gången i göteborg........det hade varit skitkul o gå........

Inga kommentarer: