fredag 26 februari 2010

Att vinna ....det är frågan............att vara eller icke vara

njae...att vinna eller icke vinna kanske...............jaha...summa kardemumma av veckan som gått............måndagen inledes med nya kraftag och positiv anda och nu minsann skall jag inte va borta mer från prakiken.........börja med besök......skriva om det...............sen skriva lite annat och liet möte o vips va den dagen över................måndag natt kl 02.00 ...jobbigt med barn som pratar i sömnen och visst gör dom det när dom e febriga........känner på pannan.............feber på m................säger det till maken..........han börjar gny om viktigt besök på tisdagen.................kommer helt enkelt fram till att jag får va hemma tis o ons................hade mysig tis o onsdag med relativt pigg men småfebrig m............................torsdag maken hemma med m o hade oxå mys .......så va det fredag....................veckan liksom bara försvann och rusa iväg............blev två långa dagar på praktiken och rekord på dagens mammagrupp.....hela fem personer dök upp och det va lyckat som attans........................va även på ett annat besök igår och nu har jag fått min första egna klient...................har gjort en sk dur utredning och skrivit in den delvis....är inte klar för den kräver lite mer.........................skickat pengar till personen i fråga och....tjae nöjd med de tre dagar jag kom till prakiken denna veckan........så till veckans överasking...............maken gick o vann en resa till bjursås skicenter...............fyra nätter i stuga.............skidliftkort och utrustning för fyra.......................så den 15-18 mars skall jag åka på min första skidresa i hela mitt liv och jag vet inte hur det kommer gå men jag är föväntasfull på after skin........:-))))))))))))))))), nejdå...............vi håller på att få tips.....jagar och försöker hitta lånekläder dvs att åka skidor i..................ironiskt så åker alla skidor på min praktik och jag har nu under hela praktiken hamnat i olika samtal kring min oförmåga och hur jag liksom aldrig förstått detta med skidor o framförallt aldrig velat eller haft lust.............men en vinst ändrar på saken.............resan är värd 7700 men något säger mig att vi kommer plusa på den med ca 5000.men det får det vara värt................mina tips som jag tagit åt mig är att sätta barnen i skidskola så det får det nog bli............att göra måndag........ringa o boka skidskola.....................detta blir nog kul.............:-)))))))))))))))))))))9

Inga kommentarer: