lördag 6 mars 2010

lördag

tiden rusar iväg.......det är lördag och som alltid skall jag steka pannkakor o sen skall vi iväg på simskolan. Idag får sonen följa med och hjälpa till då maken jobbar. Veckan som gått har varit full rullle på praktiken och jag har haft tre korta besök men dock mina första så lite nervös va jag innan men det gick bra. Kul att man börjar få göra mer saker självständigt . Det blir ingen resa till bjursås skicenter för det blir för dyrt med allt som ändå måste fixas. Jag har aldrig velat åka på skidresa och kommer nog förmodligen inte göra det heller. Däremot lockar resor till värmen som alltid och i slutet av mars skall jag och nina som vanligt springa runt på tur mässan och försöka vinna. Annars så hinner man inte mycket mer än o vara på praktiken för att sen åka hem och fixa mat och sånt så nu känner jag att det skulle vara kul o göra något annat sköj snart. Om några dagar exakt den 10 mars fyller de små fem år. tänk va tiden går fort inte klokt ju...........ikväll blir det då dags för andra chansen och sen får vi se nästa lördag vem som vinner......jag är lite velig på vem jag vill ska vinna men det är många bra låtar . maken skulle köpa skivan idag.........:-))))) dags för pannkaksstekning och sen iväg och simma lite......................simma lungt

1 kommentar:

Tove. sa...

grattis i förskott till 5 år som mamma :)