söndag 21 februari 2010

snö

helgen sammanfattas bäst med ordet snö.........aldrig har jag trott man skulle få uppleva något så vintrigt som i år............barnens första riktiga vinter som de nog kommer tro en vinter skall vara.........tänk om det regnar hela nästa vinter då kommer dom nog undra vad all snö är.........tur man har hållt sig inne hela helgen nästan men imorgon skall jag till praktiken.......känner mig helt ringrostig då jag va hemma hela förra veckan ju.........känns som o börja om typ......skulle lägga in lite vinterbilder här men det får bli en annan gång............jag skall ta o lära mig en gång för alla hur man gör............det är väl kanske inte så svårt..........uteplatsen är dränkt i en meter snö på vissa ställen ........det är vackert................tänk när allt skall smälta..............hoppas nu det går smidigt o åka till praktiken imorgon..............snö snö .....hela sveriges samtalsämne nu..........det går bra för pulka branschen.......o skyffel branschen..............vårkläderna hänger i butiken o det känns fånigt................tror tom folk tycker en scooter kunde va en god investering ........-)))))

Inga kommentarer: