tisdag 16 februari 2010

semla dagen.....

jaha....då va det semladagen idag och jag vet att vi skulle få semla på min prakikplats....den missar jag..............sitter hemma och är hängig.....snuvig...ont i halsen....kroppen...feber och allmänt bläää....just när man känner sig så här så känns det som om man aldrig skall bli frisk igen ...löjligt men så känns det..............desutom tynger olika andra saker ner än o då blir det ännu tuffare att vara sjuk............jag får så dåligt samvete och vill göra ett gott intryck på min praktikplats så man dels får bra referenser och att man ev kan få jobb där i sommar...........fortsätter jag vara sjuk så här så blir det la inget me det.............ute snöar det och det är ofattbart att snön legat sen straxt innan jul utan o töa bort............rekord för mig som vuxen.......minns inte att det kan va så snöigt ......men det är fint oxå.........dock har jag halkat o slagit mig två ggr...........inte så kul.............maken har oxå börjat bli förkyld och kanske går hem tidigare idag...............igår va dagmamman så snäll så hon kom hem med barnen så jag slapp hämta dem för maken jobba kväll..........det ska hon få en tulpanbukett för på torsdag eller fredag..................jag bad om hjälp från ovan och hon hörde mig........så känndes det då...............tack för det.............nu ber jag om att få bli frisk så jag kan fortsätta mig praktik och börja få lite kontinuitet där..............trivs ju och vill börja komma in i arbetsuppgifterna mer..........vilket underlättar om man är där................jaja...........skall kurera mig imorgon oxå för jag är långt ifrån bra............o imorgon skulle jag och n träffats............har inte gjort något kul sen vi va hos t på klassträff den 15 jan......en månad utan något sköj som hänt.............inatt drömde jag att jag och maken va på sankt jörgen spa hotell.................det var en lustig dröm men men.................känns som han och jag behöver något sådant inom kort...............nej nu måste man blir frisk.................

Inga kommentarer: