måndag 4 januari 2010

startar på ny kula med viktnedgången

idag står jag på vikten.........tresiffrigt......110 härliga kilon........låter ofattbart......behöver gå ner sådär............45 kg..........första målet måste ju bli tvåsiffrigt.........sen får man la ta ett mål i taget.................vet inte exakt hur men skall fila på planen om hur det ska gå till en gång för alla..................kan inte längre ha sån smärta som jag har i benet........har skitont när jag skall sova.........för att få ta bort bråcket så måste jag gå ner till under 90 kg och det är ju bara över tjugo.......urk kilo............så jag får anstränga mig nu........en gång för alla............vecka ett kan man väl kalla det då...........det är ju det..............har suttit med tentan idag och det är riktigt segt och svårt.........tycker inte sidorna räcker till att få ner det jag vill............start ny start...............nu måste det gå att gå ner...............nu ska jag köpa lite medicin för jag måste ju få sova..............solong

1 kommentar:

Tove. sa...

Cissi, jag tror på dig! Vi kan peppa varandra om du vill? Ett förslag bara, nappa om du har lust. Nåt som kan funka om man har ork, är att skriva ner allt man äter varje dag, allt allt och vid vilken tidpunkt. Så man får klart för sig vad det innebär? Antingen blogga om det eller byta det med någon vän. Finns många bloggare som gör så! Kram.