måndag 18 januari 2010

snart tillbaka till rekordvikt suck

vill inte skriva siffran men helgen har varit ett enda stort kalas............fredagen startades med göttemacka på skolan........sen åt vi på frälsis.............sen åt jag massa chips och dipp.........o drack lite goa saker till.......sen maffig pizza på det............lördagen blev det fläskfile och klyftpotatis och sås och vin igen..................igår va det kalas hos mamma och då åt vi först en kanongod förrät sen åt vi mustig gryta och sen tårta............konstigt att man gått upp 1,5 kg på en vecka..............neeeeeeeeeeeeeej..................har ätit så fel nu och vet inte hur jag skall l yckas ta mig ur detta........imorgon börjar ju praktiken oxå..............shit.............iallfall så har jag rört mig så lite nu under tentaperioden så jag hoppas det skall göra sitt nu att man kommer ut och rör sig lite............dock vet jag inte hur rörlig man är på ett kontor..........urk..........men iallfall så skall jag se om jag kan komma igång nu på riktigt..............112,2 kg menar.....................väger ju snart som en häst.....................max jag vägit var 113,2 ............så nu vill jag inte dit..............snyft............iallfall så är jag rätt trött på att blogga.....................så det får la bli sporadiskt.................tycker inte det ärkul längre.............är inne i en trötthetsperiod nu och vet i sjuttan hur jag skall orka så långa dagar...............men detär bara o bita i det sura äpplet och kämpa...............tror det ger med sig när jag kommit in i måndag till fredag shosan.........................okej nya tag japp.................

1 kommentar:

Tove. sa...

Försök att se praktiken som en nystart? Du får ju din promenad till och från jobbet från vagnen, kan köra på att inte äta fikabröd - och säga som det är eller bara inte säga nåt om det alls? Bara tips. Planering tror jag är a och o med maten när man har långa dagar, att ha med sig lagom stora mellanmål så man inte köper godis när man e trött å på väg hem (iaf nåt jag jobbar med). Kram!!!