onsdag 13 januari 2010

klar med tentan och skall fira lite.....

Då har jag justerat det sista och tänker lägga den på lådan imorgon.......tolv dyrbara sidor som jag suttit länge och skrivit på.....skall bli skönt och posta den imorgon............så jag har några dagar ledigt nu och det känns toppen........idag har jag hunnit o tvätta lite och dammsuga............blev en god tonfiskomelett till lunch...............tänkte göra en paj ikväll med kassler och bacon o lite sånt gott.................till det lite vin faktiskt för jag är värd det..............på fredag är det avslutning på kursen men jag skiter nog att gå eller så går jag det beror på hur jag orkar.............det är ändå jag som skall lämna barnen.............sitter och gör ett schema till dagmamman och har ångest över hur långa dagar mina små godingar får nu när jag inte kan lämna dem lite senare..............men men.....det är så det är livet.......får vara glad att de haft det bra hittills i livet med o inte behöva väckas i ottan..............nu skall jag nog gå och sova lite till..........så gött o vila sig lite.............har skickat sista justeringarna till maken som får skriva ut tentan på jobbet då vår stationerade dator e trasig .......den som är kopplad till skrivaren.................får se det blir väl nytt grafikkort eller nåt.......................tack för den extra utgiften.............såna kan man va utan faktiskt.............drömmer om o resa men vågar inget boka förrän man har pengarna...........vet inget om restskatten och sommaren så det får bli att drömma vidare.........egypten i november kanske inte är så dumt.......................men snart vill jag nog ha en liten spa helg...................gött det hade varit........................tävlar och drömmer om att vinna något.............sonen marcus är ju en liten turgubbe.......han kanske får tävla åt mig..................ehh..........han vann årets tomtetavla som gammelfarmor gjort.............varje år gör hon en tavla som hon lottar ut..................hon är rättså gammal och man vet inte hur många till tavlor det blir.................så jag blev så glad att min lille skrutt drog turlotten på lilljul iår................han e bäst min lille kille......................

nej sova lite nu då........................

Inga kommentarer: