torsdag 7 januari 2010

Motivationsarbete

är det det jag skall pyssla med.......hur ska det gå till när man inte ens lyckas motivera sig själv till något.......känns som om jag varit instängd i flera veckor vilket är delvis sant.......någon kort promenad för att lämna barnen och till affären är det enda på hur många dagar somhelst.....idag var jag iväg med barnen och frös nästan ihjäl på kuppen.......sitter med tjocka tröjan och de av svärmors hemmagjorda ulltofflorna (som var förra årets julklapp) på. skulle börja mitt nya sunda liv men jag kom av mig direkt..........vem sjutton kan börja med ett sunt liv mitt i en tenta som är monster stor..............har inte skrivit en enda vettig rad känns det som........imorgon åker vi till tjällmo för att fira lite lilljul.........en årlig tillställning som i år hålls av svärmor...........syskonen turas om att ha det..............o det är ju kul men samtidigt............en viss ångest föreligger.........men men jag får bita i det sura äpplet och göra mitt bästa för att inte säga göra andas fel..............i övrigt har jag startat både farmville farmtown och cafe.world.........det nog töntigaste spel jag någonsin varit med om.......allt för o slippa undan tentan en stund......................börjar oxå känna mig orolig över att praktiken börjar................känns sådär men ...............jag hoppas det blir bra.................solong

Inga kommentarer: