torsdag 21 januari 2010

Praktik

då är det snart fredag och en vecka kan verkligen kännas lång men oxå mycket intressant med sjukt mkt intryck . trivs jättebra och känner att det kommer bli toppen lärorikt att vara där hela våren o ända fram till sommaren.......har en hel del spännande saker att göra så jag känner verkligen att jag valde rätt som valde detta..................men känns ju sjukt att gå hemifrån före sju och va hemma halv sex..................ska det bli så sen när man jobbar.............skall njuta av tiden som student........vilket jag i och för sig gör...................kan inte skriva något om vad jag gör knappt men kan ju skriva att jag fått vara med på samtal , genomgångar, sett när de behanldar utskick och snart kommer jag få sätta igång o prova själv...............mitt mål kommer definitivt att visa framfötterna och se till o få jobba där i sommar..................dock hoppas jag slippa jobba hela sommaren för jag behöver med vara ledig..............................men juli månad kan jag tänka mig att jobba...................om kvällarna är jag så himla trött att jag stupar i sängen redan när barnen lägger sig och tom innan................så nu tänker jag skriva en kort dagbok här på nätet o sen tänker jag göra mig i ordning för en lång dag väntar imorgon igen.......................men det är ett gott gäng jag är med och de t ycker att vi redan är en i gänget.............jag o en till.....sånt e toppen o få höra.......................som sagt kunde inte valt en mer lärorik arbetsplats .............toppen toppen......................friday.................yes........men maken jobbar extra på ambulansen imorgon natt ...................natti

Inga kommentarer: