onsdag 8 juli 2009

Tystnadsplikt

eftersom man har tystnadsplikt kommer jag inte skriva ett enda ord om mitt jobb utom jobbigt...jag är trött trött och har ont i ryggen........har inte haft ont där på mkt länge.............
ändå har jag inte lyft så mkt så det beror på spänningar .................har inte orkat blogga och har inte hunnit så mkt då jag jobbat hela långa dagen och kvällen igår.........idag slutar jag skapligt så då hinner jag hem och umgås lite med kidsen.....................jag längtar......till massa saker..till detta är över..................hoppas man kommer in i jobbarstuket innan man hinner sluta............är bara helt slut just nu...............mer psykiskt är fysiskt.....................så mkt kan jag säga..............
nej dags att åka till jobbet igen då......................

Inga kommentarer: