torsdag 16 juli 2009

harry potter och drama

jaha var börjar man...jag och sonen begav oss mot stan vid typ 13.30.......på vagnen va det fullt...fullt med turister och gothia cup deltagare.........bakom mig satt en kille ..tonåring från stockholm...han va riktigt störd över spårvagnens hastighet.( trodde det var tunnelbana)..som för övrigt va knökfull..................iallafall vi gick av vid kungsportsplatsen...........paus.......filmen va typ grym..jag satt på nålar hela filmen ..vilka effekter....................gillas.............den va nog den bästa harry potter filmen hittills.........MEN SLUTET...måste ju ...se nästa NU NU NU........... jobbigt..............vi gick ut i sommarvärmen........folk överallt...uteserveringarna överfulla...stämmning.....folk överallt..........men vi drog oss undan och gick på sirtaki en grekisk resturang som ligger i en källarlokal...vi åt ..souvlaki..och tzsasiki.........mumma............sen gick vi till condeco....sonen fick sig en muffins...........helt plötslit dyker hans vän b...upp.....bjöd han på en fika............sen åkte vi spårvagn fem hem..........................vid backaplan så kom det på lite onyktra folk...inget som är nåt i vanliga fall...........men framåt eketrägatan blev det lite bråk...........eller mycket kanske........................plötsligt drog en kille kniv.........jag och sonen drog oss bak snabbt som fan i vagnen och gick av vid sälöfjårdsplan................jag ringer polisen för o berätta vad som hänt........sen kan faktiskt inte jag göra mer..............tar nästa vagn............några hållplatser senare ramlar ett fyllo ner på golvet i vagnen.......alla kollar ingen gör nåt.............utom jag...hjälper han upp...........ber om hjälp...får det till slut.........en tjej som ser äcklad ut över att ta i han då jackan hans är våt av öl.....................sen så börjar en tanta o gapa om att han minsann är så djälva full osv......jag säger ja .........men man hjälper han ändå !!!!!!!!!.......hon säger ja .....men man får säga till konduktören !!!!!....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!gör det dåååååååååååååååååååååå sa jag....................sen så gick vi av..då kom hon fram och va trevlig och sa att ja nu har jag pratat med chauffören som skulle ringa polisen...........jo glömde......när vi skulle gå av.........kom en kille fram och sa att jag gjorde något bra.............han va minsann muslim och hade bott si och så länge i svedala...ingen hjälper till...i sverige enligt han.....ehhhhh..............NEJ MEN VA FAN GJORDE HAN DÅ......GLODDE.............SKITSNACK...................SE INTE PÅ GÖR NÅT...........FÖR FAN

Inga kommentarer: