fredag 10 juli 2009

Fredag

äntligen fredag.......ledig två dagar............skönt......när jag går i skolan längtar jag oxå till helgen men inte alls på samma sätt som jag gjort nu när jag jobbar.........makalöst.....
vädret är skit men jag bryr mig inte så mycket om det faktiskt.................är så nöjd med de härliga veckorna vi haft men kan ju tänka mig lite till av den varan...................
maken åkte till jönköping igår med kidsen och sov över hos sin moster och man.........men nu är de på väg hem......................själv så har jag en bärs på kylning så den skall ner i strupen............usch vad jag har slutat o vara vv just nu..........men jag tänker inte ge upp helt och jag tänker definitivt kämpa på en dag i taget................men idag blev ingen bra dag..................så det så......................som sagt helg och ledigt................gillar jag........JAAAAAAAAAAAAAA

Inga kommentarer: