torsdag 23 juli 2009

Ny mobil

då va det så äntligen min tur att få en ny mobil....gubben har köpt massa nya o senast igår köpte han en ny...jag härma han och köpte samma......mest för den har en bra kamera.........köpte en Ericsson Röd...W995..........tror den blir kanon......då kan jag äntligen ta lite roliga bilder själv till min blogg...........det skall bli kul...............dock glömde jag att fixa till numren så nu måste jag göra som många andra...programera in dem på nytt................kanske lika bra.......dvs att uppdatera.......finns nog en del nummer som kanske man inte behöver i den nya mobilen..............kul med ny mobil............imorgon sista dagen för denna veckan på jobbet........på kvällen utgång................mat på resturang frågetecknet...............sen vidare hoppas jag................
skall bli jättekul o träffa h och m...........ses imorgon.....kanske det blir lite kul bilder då.....får lära mig den nya blixtsnabbt hehe

Inga kommentarer: