måndag 20 juli 2009

bloggtrött

är lite trött på att blogga just nu........blir lite få inlägg.........händer inget här egentligen.......jobba jobba jobba.........har bott på jobbet...kaffebryggaren orörd....kylskåpet tomt...behövs ingen mat äter på jobbet...............ja så idag har jag fyllt på kyl o frys för snart är det full rulle igen.........imorgon jobbar jag sen hämtar jag hem mina älsklingar som kommer med tåget från norrland...................ikväll datorn..........slöa.............hög musik.......sen bingolotto..........tre favoritartister gästar lotta ikväll........................sen jobbar jag hela veckan..ledig i helgen..............på fredag skall jag ut och festa lite är det tänkt............skall bli kul o träffa h en gammal arbetskamrat och m en annan arbetskamrat.............ser jag fram emot..............vädret är ju inte så kul men gör mig inget då det är mkt lättare och jobba då..................kunde vart ngt bättre så tvätten kunde hänga ute och torka..................idetorka.......japp...............solong

Inga kommentarer: