måndag 27 juli 2009

Ice Age

jaha..igår då så drog vi in te götet för att gå på bio med barnen.............vi va där i god tid så det blev en glass på deras uteservering som var rätt mysig.............barnen va lite rastlösa.....ville ju ha godis och popcorn mm.............väl inne på bion så hade vi stora glasögon på för det var ju en 3 d film..............dom va på tok för stora för barnen och jag tror inte dem riktigt gillade formatet.....och utan är det rätt taskig bild så jag jag..............när godiset var slut......o det var en bit kvar av filmen började m bli gnällig........han ville åka hem osv..............till slut va vi tvugna att gå därifrån........känndes rätt snopet..............är forfarande sur över utgången på vår sk mysiga dag..........................vi tänkte ha gått ut o ätit o sen hämtat sonen med tåget.............istället blev det hämt pizza och jag åkte själv o hämta honom...............det blir sällan eller aldrig som man tänkt sig..............känns som man kasta pengarna i sjön.........jaja........det blir ingen bio där mer på ett braaaaaaaaaaaaaaaa tag.......................i övrigt har vi tagit tag i sluta blöja på natten igen.............fjärde natten som var och båda har klarat alla nätter........kanske de äntligen va mogna för det..........................iallafall så hoppas man det håller i sig...................om en stund jobba...........två veckor jobb kvar..........jag räknar ner........ute vräker regnet ner så det känns iallfall okej att jobba på den fronten..................i övrigt så är jag rätt seg och har lite ont i halsen och kroppen................vill inte bli sjuk nu......tack...............är nöjd med nya mobilen .............nu ska jag fika o sen duscha o dra iväg till jobbet..............maken har fått fnatt igen.........nu skall han lära sig spanska....................suck gånger tre

Inga kommentarer: