måndag 1 december 2008

thassos sep 07 På lördag bär det då av till gran canaria............vaknade inatt klockan ett....hade jätteont i halsen..gick upp och tog en ibumetin....näsdroppar........smörjde mig med tigerbalsam samt sög i mig en bafucin............somnade om efter någon timme eller så.......vid 03.00 är amanda uppe och är klarvaken.........hon vägrar att gå och lägga sig..............efter många om och men så somna hon om............någon timme senare jag likaså............06.30 ringer väckarklockan............neeeeeeeeej vill inte...........fortfarande halsont urk...........blir en till ibumetin.........lämnar a i lokalen...jag och marcus beger oss till bvc för en extra treårskontroll.............det gick väl hyfsat........remiss till logoped och lapp i fickan till psykologen.........får ringa själv o fixa en tid.....nästa år.......lämnar sedan marcus .........fick en del att fundera på idag............en hel del.......jag kommer tyvärr inte vara så särskilt detalrik om vissa saker...........det finns så mkt att skriva om men det är viktigt att man vet vad man gör på en blogg har jag insett.............man kan ju förtala någon om man har riktigt otur och sånt får man undvika................iallafall så trodde jag det skulle vara ppu idag ända tills jag läste mailet om att det inte är något idag...........SKÖNT...........är så seg o rättså irriterad så några samtalsövn idag var inte alls vad jag hade kännt för ................KAUSALITETER I LIVET har insett att för varje rolig sak som händer så händer minst en lika tråkig........livet går hela tiden upp och ner.........stress är det oxå.............hela tiden.........när man fixat en sak så dyker något annat trassel upp.......man måste helt enkelt inse att livet är hela tiden fullt av massa obehagligar och ibland behagliga överaskningar.............tänker mkt på en nära vän oxå som har det jobbigt.............eller jag känner flera som har det tufft just nu men idag tänker jag på min vän n.........önskar man kunde hjälpa till med något...........trollstaven..........nej idag är en sån där skitdag faktiskt.........hoppas den blir bättre............kanske om jag försöker vara positiv......Men nu skall jag greja lite........borde läsa men kan inte alls focusera...........skall nog sova två timmar så blir det nog lite bättre..........japp det gör jag ............solong.........

1 kommentar:

Saga sa...

Åh nu ska ni ju snart åka ja!!! Gud så roligt!! NJUT säger jag bara, för sen så ;) KRAM