torsdag 4 december 2008

drömmar fökylning och flygrädsla

jaha...så inatt har jag då drömt tokroliga saker......först o främst drömde jag att jag körde en enormt stor lastbil...jag skulle byta fil...det var uppförsbacke och vid sidan om mig körde en röd sportbil...........han visa på att det var okej att köra om............jag körde nog över han tre ggr om om det hade varit verklighet.......men iallfall upp för backar körde jag och det var tungt.........insåg att jag drömde detta för jag såg reklamfilmen igår ..coca cola den stora röda trucken där.....måste ha varit därför.......vet inte annars...........sen så iallfall landa jag med bilen på något konstigt ställe.....det var svinkallt o vi var ändå inomhus och lagrade på oss massa kläder.......temperaturen var -35 grader och vi frös......jag o massa konstiga ansikten...........insåg att denna drömmen nog hade med att jag hade feberfrossa.......är sååååååååååå förkyld och har feber.........skipar skolan idag på fm o sitter som bäst o funderar på om jag orkar ¨åka till em passet..........missar så otroligt mycket annars........ÅNGEST...........iallfall sen drömde jag att jag hade gjort världen snuskigaste blogg inlägg som jag förbrillt försökte gå in och radera........insåg att denna dröm handlade om en diskussion med t om vad man bör och inte bör skriva o göra............ruskigt...............sist men inte minst var jag på någon slags halvexamen........med var massa gamla från högstadiet...........vad gjorde dom där...........jag fick mitt betyg för de kurser jag läst hittills och fick beröm...........blandat med kritik.....mycket lustig dröm..........den handlade nog mest om prestationsångesten..................så nu har jag varit en drömtydare........en annan sak...lärde mig att fundera på om drömmarna va positiva...känslan i dem.....samt om man hade kontroll............kan säga kontroll va det ju typ brist på här ......känslan va blandade..........som livet i stort..................nu till förkylningen.......har ätit en vitlök prexis......gissa om jag kommer stinka......ikväll åker vi till tjällmo.....de har en decimeter snö där.....så vi får köra försiktigt.......sen så på lördag morgon bär det av till gran canaria............mina magiska tankar är galna.......försöker stoppa dem.......panikångesten börjar växa........tänk inte tänk inte det kommer gå bra att flyga...............jag längtar till vi är framme nu................säger bara ses efter lucia för nu åker jag bort en vecka.............

1 kommentar:

Linda! sa...

Mocklis dig som ska på semester =)