fredag 19 december 2008

En hyllning till tre underbara artister......sonja..shirley och sanna


VARJE JUL skall man lyssna på lite julmusik...det bästa är om man kan få gå på en julkonsert...så blev det inte i år tyvärr.......men idag har jag köpt en julskiva med tre underbara artister.........alla så otroligt begåvade på så olika sätt.............sonja alden har skrivit du är allt som shirely sjungit på sin skiva som då är vår låt....den spelades tusen ggr på vår bröllopsfest.......förra året denna tiden såg jag en otroligt intim och fantastisk konsert med shirley clamp.....efter det är hon en av mina absoluta favoriter.......men sonja har växt sig allt starkare...........senaste låten hon gjort är så otroligt fin.....både i text och musik...........FÖR MIG ÄR MUSIKEN EN STOR DEL AV LIVET.........jag älskar musik och skulle nog vilja säga att det är min passion i livet.................så nu sitter jag här och avnjuter denna skiva....................hoppas på att få se dem live tillsammans någon gång..................GOD JUL ALLA KRAM O HEJ SVEJS

Inga kommentarer: