måndag 15 december 2008

Då var man hemma....kom hem lördagkväll...........skönt....sen så var vi iväg igår och hämta hem våra underbara små tomtar som varit hos farmor och farfar.........så det blev resa hela dagen igår oxå..............imorse......jösses.........från lathet till spurt alla tusen...........har softat hela veckan.......solat........slöat............lyssnat på musik och druckit öl o drinkar i mängder.........buffe mat tre ggr om dagen.............gick dock bara upp 1.2 kg........maken gick upp hela 3,5 kg........så ikväll skall han till gymmet.......hehe........stackarn.........jag borde gå till gymmet...hmmm...skall fundera på om jag inte ska ta och börja simma..............tänk....jag var förkyld i tre veckor innan resan...........redan andra dagen blev jag frisk.........o nu hemma igen och känner halsen igen........nej fy sjutton för vinter..............har varit så skönt att se solen och det härliga ljuset......skall se om man kan få in lite bilder här i bloggen sen...........ja jösses vad gött vi haft det............farmor och farfar hade en överaskning när vi kom igår.......de hade varit hos fotografen med barnen......iklädda de fina tomtedräkterna som farmor gjort.........vi fick en stor tavla och femton små kort...........jag blev så rörd....fick tårar i ögonen.........JAG HAR VÄRLDENS FINASTE BARN..............GUD VAD JAG SAKNAT DEM.......SÅ NÄSTA GÅNG FÅR DOM FÖLJA MED ..............nu skall jag packa upp alla saker o greja lite ...här ser ut som sju svåra år.................tjingeling...........

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, härligt med sol och värme! Mindre skoj att komma hem även om de små faktiskt väntar och längtar. *s
Och sjukdomar drar du omkring på - lika här. Hinner inte mer än att känna mig frisk en dag så kommer nästa vända!
God jul på dej!
/Helena Forss
www.minplats.bloggagratis.se