torsdag 18 december 2008


Idag har jag inte varit pigg.........blev inte så sent igår men jag fick i mig en hel del vin och glögg.........åkte hem sådärlagom...........det var skitjobbigt.........festa på golvet hela kvällen och sen kunde jag inte ens komma upp själv......pinsamt faktiskt...........jag brukar ha svårt o ta mig upp annars oxå men nu va det liksom helkört............urk.............lägger in en härlig höstbild på dottern..........älskar den bilden........inte för att jag längtar till hösten men ........ändå.........imorgon måste jag iallfall masa mig iväg till skolan............är så spyfärdigt trött på lagparagrafer.........snälla ge mig kraft att orka plugga nu.............har inte öppnat en bok knappt............vet inte vad jag håller på med är så loj.............kan någon ge mig en spark där bak............jul..nyår.....när i hundan skall man läsa..................jaja............nu skall jag sova så jag orkar med morgondagen....tjing

1 kommentar:

Linda! sa...

Festade du på golvet?? Vaddå låg du ner o söp? =)