onsdag 17 december 2008

Glöggfest ikväll..... blir skojigt


då var det dags för lite glöggparty ikväll men först...........imorse när alla utom jag gick upp sådär vid sextiden så var det inget vatten i kranarna........urk..........så barnen fick ju gå utan o borsta tänderna vilket inte är hela världen alls............men sen när jag väckte sonen så fundera han på vad han skulle dricka då när han inte kunde få sitt te...........som tur var fanns det lite vatten kvar i vattenkokaren............dagen räddad...........men ingen tandborstning där inte............felet beror på att det var en läcka någonstans.............men imorgon då SKA DOM STÄNGA AV VATTNET...NÅGRA TIMMAR ......iallfall...........jag hade ett litet glas vatten vid bordet tänkte stilla.............KAFFE KAFFE MÅSTE HA KAFFE NUUUUUUUUUUUU NEJ FÅR SOMNA OM DÅ............klockan tio eller något finns det nog vatten.................rrrrrrrrrrrrrr telefonen ringer vid 10 .......maken som väcker mig..........tack.......nu tänkte jag får la gå upp o koka upp det lilla vattnet och sen ta sk instant coffeee....men dååååååååååå fanns det vatten jiiiiipiiiiiiiiiiiii så nu sitter jag här och dricker mitt goda morgon kaffe och skall snart ta en härlig dusch.....vilka bekvämligheter vi har egentligen..............i spanien eller ja på gran canaria.......där kunde man duscha varmt i några min sen va det kört................va bra vi har det här i svedala............skall inte klaga inte..................nej det blir en bra dag och kväll........först skola o sen lite fest ikväll toppen toppen...........saknar solen och sommaren........lägger in en bild på när vi var i malmö i somras.......folk va galna som hoppa rätt ut i vattnet..........30 grader varmt hade vi det var några toppen dagar i somras........................kram tjohej

Inga kommentarer: