tisdag 30 december 2008

att plugga suger..........

Det går inte..........jag får inte till det........har varit hemma själv nu igår och idag..barnen är hos dagmamman....och var gör jag.......pluggar.........nehej då..har inte öppnat en bok.......gjorde ett försök.....det liksom svartna..........jag fixar det inte........hur skall jag bära mig åt..............noll motivation.........det här funkar inte.........JAG MÅSTE JU PLUGGA NU HAR TENTA SNART.......HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAKNA.......nej...funkar inte........så nu bestämmer jag mig för att idag blir det inget plugga heller........har suttit framför tvn o myst hela förmiddagen........ensam ...lungt o skönt..........o nu tänker jag lägga mig o vila tills maken kommer hem med barnen framåt 16.30---------jag tar till mig evas råd igen.........glöm inte bort att vila ibland............det var faktiskt ansträngande med att var borta hela julen och fara hit och dit......så nästa år mina vänner då blir det en lugn peacefull jul med nära o kära här hemma...........eller så sticker vi iväg utomlands........synd bara att det är så dyrt................gubben min ringde nyss o fråga vart vi skall åka med kidsen.........jag nämde ngt om det o vips så har han börjat planera det..........bara man nämner något så är det full planering........skall nog inte nämna så mkt saker framöver känner jag.............jag orkar inte .......spara o låta den stackarn jobba häcken av sig varenda helg.............nej nu får vi ta o vänta lite med o resa men det är förbannat skojigt..........så nu tar jag o kryper ner några timmar det skall bli gott........jo o imorgon jobbar ju maken både dag och kväll så det blir fläskfile och pot gratäng idag istället.................gäspar....hej svejs

Inga kommentarer: