tisdag 27 september 2011

strålande höstsol

om en liten stund skalll jag åka till doktorn.....jag är ganska säker på att jag har ett elakt virus och får därmed inget pencillin utan hostmedicin och vila ordinerad...........hatar verkligen att vara sjuk......idag mår jag faktiskt sämre än igår för jag kallsvettas hela tiden. Jag har mer slem och mer hosta oxå. ( intressant va) . Jag tittar längtasfullt ut och önskar jag kunde va glad och pigg och allt sånt............massa meck med att ringa jobbet och fixa o avboka osv. Jag får alltid apdåligt samvete när jag är sjuk och det kan jag inte hjälpa jag är fröken duktig...vilket stämmer bra på oss 70 talister tydligen........men vad göra........inte nog med att man belastar sina kollegor man förlorar tusenlappar oxå............grrr.......dessutom är man orolig att man kanske inte får förlängt efter årskiftet..........suck ....i övrigt så är vi lite sugna på att köpa en lägenhet och skall gå på ett möte på söndag gällande detta....vet inte hur stor efterfrågan det är.........men en femma på markplan är det som är aktuellt inget annat...............if its ment to be its ment to be...................nej nu är det snart dags o fara till läkaren...........solong

Inga kommentarer: