torsdag 22 september 2011

cypern

barnens första resa gick till cypern...när jag var där så tänkte jag nog några gånger att det blir nog inga fler på ett tag.........flygresan ner gick över all förväntan.....barnen va jätteduktiga och jag med...va inte ens rädd....o det tog bara 3,5 timmar pga jetströmmar.....så det var lyckat............dock så sakna vi en medresenär......men det är en annan story.............han kom ett dygn senare............väl nere på cypern så va det sol och klarblå himmel o runt 30 i en vecka.........bra hotell....kass mat......trevlig underhållning..........härliga pooler som barnen bodde i iallfall till en början.......sen börja lilltösa hosta....o storpojken hosta..............rummen vaa varma och aircondition va tvungen o va på trots att de va kallt...........men men...............jag fick några myggbett som svullna typ tre på armen.......men det gick det med....................härligt med sol o bad o klarblå himmel....summan blev iallfall avoppling och nu tänker jag bara att det blir fler gånger................några tusen får vi nog tillbaka då dottern fick order om att inte bad mm sista dagarna....................iallfall så är man nu åter igen tillbaka på jobbet med full tjänst o veckan har varit minst sagt hektiskt.........detta jobb slutar aldrig att förvåna en...............oj oj...jaja...imorgon är det fredag igen och då väntar lite ledigt i två dar..............som ju går så fort så...............jaja............såg nyss på nyheterna att i nästa vecka blir det sol............ME LOVE SOL.........sol you later...

Inga kommentarer: