onsdag 7 september 2011

Semester

Äntligen så var det då min tur att få semester. Jag har väntat så länge så att jag bryr mig inte alls om vad vädret har att erbjuda eftersom jag får min garanterade sol och värme på cypern om några dagar...........men först har jag varit hemma och hunnit gå ut o äta världens godaste mat...kalvytterfile på resturang Toscana.......det bästa med just eintertainment häftet är att man hamnar på olika resturanger som man annars kanske aldrig hade testat..........sicken god mat...ojoj.....i fredagas var det afterwork för nu denna veckan blir det nya grupper och massa annat nytt på jobbet...........själv slipper jag flyttkaoset.....bra timing ibland................sen var det lunchdejt igår och idag har jag varit hos bästa frissan manuela och fixat ögonbrynen..........i em blir det en sväng till frölunda torg för att fixa euro så man kan betala.....................imorgon torsdag är det stora dagen d...packa o dona...............sen går vi väl upp typ halvfyra på tors-fre för att hinna iväg till flygplatsen i god tid................familjens första charteresa tillsammans.......jag ber till gud och universum om en lyckad sådan så att vi kan åka på många sådana i framtiden..................hoppas hoppas hoppas................tjing

Inga kommentarer: