fredag 30 september 2011

mer sjukstuga

Jaha då ringde min kära make och informerade att de ringt från marcus skola och att han hade feberfrossa mm.....så nu är vi två som är sjuka....suck...jag är inte på långa vägar bra.......i morse när jag vakna mådde jag riktigt dåligt...nu känns det sådär........jag gör det jag kan för att kurera mig men det går väl inte som jag tänkt precis- Jag får nog gå till läkaren igen på måndag och be dem sjukskriva mig lite mer......jag tänker inte gå till jobbet så här kass........men det är ioch för sig två dagar till att vila tills dess..........under kan ju ske för det är det som behövs nu.........kanske en flaska vin hjälper.......eller not...hehe......jaja...........får fortsätta pimpla honungsvatten..........synd om oss här..........japp........jag älskar fredagar men denna fredag känns som söndag typ för man kaninte glädjas åt att det är helg när man är så sjuk.............vad är detta för virus infektion ? har jag fått svininfluensan eller...............jaja.......nu kommer min lilla m...hem...

Inga kommentarer: